8. července 2015

Každodenní číslonoska #191

Dneska jsem měl celkem super den, co strašně rychle uběhl (to ale není až tak super). A fakt pršelo, ale tak nicmocně. Spíš docela dlouho, ale neintenzivně. Nebyla prostě bouřka, jenom normální déšť. Přesto jsem byl rád, že jsem si ráno vzal deštníkuse, protože jsem ho nakonec fakt použil a vůbec jsem neomokl. Nicméně z toho plyne, že na bouřku budu muset zase použít svůj telefon, který umí udělat zdání bouřky. Včetně blesků. Ale samože to není ono.

No a teď vám povím, jak jsem vařil. Je to teda asi hlavně pro moji maminku, ale i tak myslím, že je to hodno zaznamenání. Jak jsem včera řikal, tak jsem si koupil tu červenou čočku, protože o tom maminka mluvila. Myslel jsem si, že dostanu červenou kaši, ale nestalo se to. Jestli je to dobře budu vědět až tak zítra večer nebo až pozítří ráno, páč budu mít ten dnešní výtvor zítra na oběd.

No hodil jsem tu čočku do vroucí vody a nechal to tak. Na troubobudík jsem si dal 10 minut, páč se to má vařit 10 až 12 minut. No po 3 minutách jsem se začal nudit a tak jsem si řekl, že to bude zábavnější s hudbou a naparádil jsem si sluchátka. Telefon jsem si založil za spoďáry, protože jsem na sobě nic jinýho neměl. Toto bylo double úskalí celého mého snažení.

Měl jsem dojem, že Satyricon jsou vhodnou hudbou k vaření, protože si s nima docela dobře zazpíváte a ani nemusíte umět zpívat. Dobrý. Problém je, že jsem přes to samože neslyšel ten troubobudík. No a jelikož jsem měl jenom spoďáry, tak jsem nechtěl v kuchyni rozsvěcovat, aby mě jako sousedi zas neviděli nahýho. Jak minule. Když jsem se opaloval na balkoně. Už mě teda sice viděli, ale mi se to moc nelíbilo. Takže jsem byl nasleplej a hluchej.

Nicméně přesto jsem si připravil chutný pokrm. Maminka řikala, že musím mít fantazii. Tak jsem pejskokočičkoval. Do té převařené čočky jsem (ještě během vaření) vložil curry. A pak jsem to ocedil a dal to do misky. Na to jsem nastrouhal modrej kedluben. Přišlo mi to chudý. Tak jsem do toho dal půlku chilli tofu. Přišlo mi to chudý. Tak jsem do toho nalil sójovku, protože jsem to vlastně jinak nenasolil. Přišlo mi to chudý. Tak jsem do toho nasypal hrst bazalky. Přišlo mi to chudý. Tak jsem do toho nasypal slunečnicový semínka. Přišlo mi to dobrý.

Nechutnal jsem to. Uvidím až zítra. Snad mi nebude blbě teda. Jo a jedna čočka mi upadla na zem (na číslici 7), ale sebral jsem ji.

Hesla dne: petrklíč a smradlavý jídlo.

Dnešní číslovka je 47.

Žádné komentáře:

Okomentovat