9. července 2015

Každodenní číslonoska #192

Dneska jsem měl dobrý den, takový normální. Korunoval jsem ho super během po své klasické trase, kterou jsem si o víkendu prošel pěšky s maminkou. Cestou jsem myslel na obrácených 8 stupňů a taky na hopsodu U raka (shhhh, pretty girls, dirty secrets!). A uběhl jsem to solidně rychle. Hlavně proto, že bylo po dešti, takže se mi běželo fakt dobře. A ani jsem nepotkal moc lidí. A když ano, tak byli snesitelní. Kromě jedné ženy, která měla dva psy. Neuvázané a neukázněné, takže se po mě snažili tak jako skákat, když jsem kolem nich běžel. Bohužel jsem jednoho z nich docela fest nakopl, ale neměl jsem jinou možnost, protože mi doslova vběh pod nohy. Psovi asi nic není (tati, jak jsi toho psa přejel?) a moje koleno snad bude v cajku. Nemám rád lidi, no. Chudák pes, kdyby si ho ta baba normálně uvázala, tak by se nic z toho nestalo a já bych netrpěl smutkem, že jsem mohl ublížit psovi. Jako normálně odběhl a ani nezařval, tak mu snad nic není. Prostě lidi jsou zlo, daleko chutněji bych nakopl tu paní, která tam prostě jen stála a blbě čuměla, jak se po mě ti psi vrhají (a chtějí si hrát, že? Oni jsou hodní, jenom si chcou hrát. Znáte takový páníčky? Já až moc).

No a moje jídlo bylo dobrý. Tak akorát pikantní a zatím mi z toho není špatně. Na zítra jsem si udělal zas červenou čočku, protože těstoviny ani rýži nechci. Budu muset zas zajít do potravin a podívat se na další divná jídla, co se dají uvařit do 10 minut, protože víc tomu věnovat nebudu. Jenom jsem do toho dal na zítra česnek a pepř a majoránku a bazalku a sójovku a bazalkový tofu a kedluben. Jinak to vizuálně vypadá asi stejně, ale asi si to zas vyfotím, protože na instakrámu to nikoho neštve.

No a vlastně se mi moc kecat nechce, protože čtu dobrou knihu a chcu se jí jít věnovat.

Dnešní číslovka je 12.

1 komentář:

  1. Přesně proto už skoro neběhám! Mám tři podobné zážitky, hrůzu z psů a nenávist k takovým páníčkům. Lidi jsou fakt zlo, bereš mi to z úst.

    OdpovědětVymazat