11. července 2015

Každodenní číslonoska #194

Dneska jsem měl dobrý a náročný den. A to je teprv pjet odpoledne. Ale když si to napíšu už teď, tak na to pak nemusím myslet a můžu si jít lehnout a číst si.

Ráno jsem vstal a šel jsem běhat. Už mě fakt nebaví moje normální trasa a tak jsem si šel najít jinou. Povedlo se mi to hned na první pokus, páč jsem šel běhat do lomu, co se jmenuje Hády. Je to tam moc super, protože tam nikdo nebyl (dobře jedna stará paní se psem a 2 lidé se psem, ale ti byli daleko přede mnou, takže jsme se nepotkali). Což je naprosto super změna. A taky je to tam moc krásné. A taky neskutečně náročnější, protože jsou tam všude šílený šutry. A furt je to do kopca nebo z kopca. No užil jsem si to. Cestou zpět jsem se stavil na dětským hřišti a vyblbnul se na prolejzačkách.

A když jsem šel dom, tak jsem potkal mladíka, co bydlí ve 4. patře. Aspoň myslím, protože jsme ho minule potkaly s Evísem a zdravili jsme se a Evís mi říkal, že je od nás z baráku a bydlí v nějakém tom patře nad náma. No tak jsem ho teda potkal a zdravil. On šel proti mě. Já jsem o něm prve nevěděl, protože jsem hrál Ingress a poslouchal jsem hudbu, kde byla taková hezká část, která mě donutila otevírat ústa spolu se zpěvákem. Já to jako dělám normálně i v práci a tak, ale teď to bylo divné, protože to viděl ten mladík a divně se usmíval. Řekl bych, že to bylo prostě trapný, ale stejně mi to nevadí.

No pak jsem si řekl, že bych měl uklidit. Tak jsem začal v obyváku a odstranil prachy a chlupy. A pak jsem umel kuchyň a řekl jsem si, že dobrý. Ale ještě záchod že bych moh přikrášlit. Tam jsem našel super věc. Máme tam totiž takovou voňku. Byla jasmínová. No a ona byla úplně nevonivá! Tak jsem tam honem dal novou. Musím se za to hrozně pochválit, protože jsem díky tomu přišel na důvod, proč si lidi dávaj na hajzlíky vonítka. Je to proto, že když ajnclík nijak nevoní, tak máte pocit, že je tam špinavo. Prostě když klozet vydává neutrální pach jak obyvák, je to špatně a je to nechutný.

Když vaše wécé voní jakýmkoliv parfémovaným preparátem z drogeryje, máte tam hygienicky čisto. Ale bych si byl jistej, tak jsem to tam ještě umyl. A pak jsem si řekl, že už na to kašlu a šel jsem si číst. Mezitím jsem se teda ještě najedl.

No a pak jsem se zvedl a šel umejt i koupelnu, aby jí to nebylo líto. No stala se mi tam koupelnovo čistící nehoda. Totiž když jsem myl podlahu, tak jsem se nějak zapomněl uvnitř a umyl to kolem sebe. A zbývalo ještě místo pode mnou. No chtěl jsem od tam teda nějak elegantně vycouvat, ale ono to hrozně klouzalo (to mokré, co jsem už umel) a tak mi to taky klouzalo a uhodil jsem se o futra do ramene a do hlavy a upadl jsem. Fascinující na tom je fakt, že jsem byl celou dobu na všech 4 končetinách. A stejně jsem se tam vyválel. No nic. A ještě jsem vysmetal chodbu a pak jsem šel recyklovat surovinama.

Když recyklujete úplně všechno a chcete to všechno najednou vyhodit z domova, máte toho hrozně moc. A ještě to nemůžete pomíchat, protože to byste nemuseli recyklovat vůbec. Takže jsem měl pytel s normálním smetím. Tašku s plastama. V ruce papíry a ještě jsem musel vzít 2 barevné lahve. Doufám, že jsem to tentokrát udělal dobře a bylo to k recyklaci a nevyhodil jsem něco, co chtějí zpět v obchodech (nebo co bylo třeba zamýšleno jako stojan na svíčky). No nějak jsem si to na sebe všechno naparádil a šel jsem. Klíče jsem měl navlečené na prstě a zabouch jsem. Zjistil jsem, že nemám koule na to, abych šel s odpadkama jen ve spoďárech (zapomněl jsem, že nemám gatě) a zase jsem musel všechno přeskupit, abych se dostal dom. Pak jsem to všechno zahodil a šel jsem si oblíct kalhoty. Pak jsem to zopakoval a úspěšně zarecykloval.

Dnešní číslovka je 33.

Žádné komentáře:

Okomentovat