12. července 2015

Každodenní číslonoska #195

Dneska jsem měl super den, ve kterém jsem se na konci i hrozně moc smál. Už jsem se docela dlouho nesmál, protože jsem byl týden doma sám. Teda jako v práci jsem se smál, ale doma jsem se nesmál. Vlastně jednou, když jsem psal tu pasáž o tom močícím melounu. No ale zpět k dnešnímu dni.

Ráno jsem se probudil v 6 a tak jsem se nasnídal a šel jsem do posilovny, protože mě nenapadlo nic lepšího (to říkám proto, že nechci přiznat, že jsem se tam vlastně těšil a nic lepšího ani být nemohlo). No a když jsem šel od tam, napadla mě chuť na kiwi. Tak jsem šel do Teska. Kiwi jsem tam nenašel, ale našel jsem tam nektarinky. Měli kilo za 45 kerun nebo kilo ve vaničce v akci za 25 (nebo tak nějak). No tak jsem vzal tu vaničku. A pak jdu a potkám kiwi. Tak jsem si vzal i to kiwi. A snědl jsem ho. Doma teda až.

Ukuchtil jsem si vkusný oběd a šel jsem si číst. No pak dojel zbytek a večer jsme šli na jídlo do pizzerie, kde dřív dělali tu dobrou broukovou pizzu, na kterou jsem ale neměl chuť. Řekl jsem si teda, že chci špenátovou. Mají tam ale takový ten antipólrajchovský jídelák, na kterém je asi 50 pizz a tak když nevíte, kterou pizzu obvykle jíte, jste v loji. Snažil jsem se najít nějakou se špenátem, ale pohořel jsem.

Pak přišla servírka a tak se jí ptám, jestli mají nějakou špenátovou. Měli tři, ale ani jedna nebyla suitable, protože na tom bylo moc masa, šunky, salámu nebo nivy. Já nerad teplou nivu. A tak jsem se zeptal, jestli by mi mohli udělat pizzu na smetanovém základě se špenátem, eidamem a hermelínem, že by mi to ke štěstí stačilo. A servírka mlčela, tak jsem se zeptal, jestli její mlčení znamená, že ano a nebo jestli se na ni mám přestat prosebně dívat a mám si jako normální host vybral z lístku.

A ona řekla, že by to asi šlo, ale musím si vybrat nějakou pizzu z lístku a tu můžeme upravit. Tak jsem si vybral náhodnou pizzu z lístku, řekl jsem, ať z ní oddělají všechny ingredience a dají mi tam smetanu, špenát, eidam a hermelín. To byl špatný postup, protože jsem si měl vybrat nějakou pizzu, kde jsou nějaké ingredience, které chci. Udělal jsem to tedy takto: nechal jsem smetanu, nechal jsem eidam, oddělal jsem anglickou slaninu, nechal jsem špenát, vyměnil jsem nivu za hermelín, oddělal jsem vejce a nechal jsem česnek. Tím vznikla mnou chtěná pizza, kterou jsem navíc obohatil o česnek. Byla dobrá. Na konci jsem se zeptal, jestli ji nemůžou přidat do lístku úplně nakonec, abych zas příště nedělal trotla a uměl najít, kterou pizzu chci. Prý o tom ta servírka nerozhoduje. Už aspoň vím, co si mám dát a jak to mám upravit. Nechat, nechat, oddělat, nechat, vyměnit, oddělat, nechat. Simple.

Dnešní číslovka je 19.

Žádné komentáře:

Okomentovat