13. července 2015

Každodenní číslonoska #196

Dneska jsem měl takový normální den. Evís mi včera doholil vlasy, protože už mi to docela odrostlo a tak jsem byl dneska zase hrozně fešnej. No a pak jsem dělal normální pracování a zakončil jsem to posilkou, protože jsem byl fest zasachariděný. A nemoh jsem toho nevyužít!

A pak jsem večer vařil. Udělal jsem si hrozně smradlavé a docela pálivé jídlo, které obsahuje hodně česneku a pepře, takže z původní žlutavé barvy trochu zašedlo. Byl jsem kulišák a uvařil jsem si to na dva dny a spolehnu se na to, že to ten česnek zakonzervuje a nebude to pozítří nechutný. Přišel jsem na to, že na vaření je nejhorší část to chládnutí, kdy musíte čekat, abyste to dali do lednice. Prostě jak tam to jídlo stojí a čeká. Zkoušel jsem to ponořit do studený vody v umyvadle, ale moc to nepomohlo, protože to má spíš pevnou konzistenci. Možná je takové chlazení dobrý tak akorát pro omáčky.

Jo a přišel jsem na to, proč krvácím z nosu. Moji maminku to zas poděsí, ale já si to sem musím poznamenat, abych to příští rok věděl, až mi zas bude krvácet z nosu. Může za to klimatizace s v práci. Mně ten divný vzduch, co z toho jde, hrozně dráždí díry do nosa a pak z toho moje sliznice dělá nějaké dělání. Jo a mami, není to tak, že by mi tekla krev. Prostě jen takové drobné kapínky. Ale i tak si myslím, že je klima super věc. Dneska bylo ale chladno a tak jsme neklimovali a můj nos je úplně v pohodě. A zítra má být taky hnusně, takže je můj nos i psychicky v pohodě.

Tak jsem se asi vykecal.

Dnešní číslovka je 25.

Žádné komentáře:

Okomentovat