15. července 2015

Každodenní číslonoska #198

Dneska jsem měl takový normální den, co mi zase hrozně rychle utekl. A ani dneska se mi nechce moc kecat, jsem úplně vypovídaný a hlavně ještě musím obstarat svoje tělo, aby bylo na zítra hezké. Tím myslím, že mu musím nalakovat nehty. Uvařeno už mám, udělal jsem si zase červenou čočku, protože je fakt dobrá. Dozdobil jsem to chilli tofu, ale zítra mám v plánu udělat super pokus. Vložím do toho hráškový protein.

Včera jsem byl v candystore (ve fitness prodejně) a donesl jsem si dom hráškový protein. Něco tak superhnusnýho jsem fakt nikdy nejedl. Ani hydrolyzovaný protein není tak nechutný, tohle je prostě extrém. No usoudil jsem, že bych s tím mohl zkusit vařit, takže s tím něco vymyslím zítra.

Dnešní číslovka je 39.

Žádné komentáře:

Okomentovat