16. července 2015

Každodenní číslonoska #199

Dneska jsem s Evísem dělal hrozně dlouhé povídání o vnitřních věcech. A o zelené a šedé a červené.

Dneska jsem byl taky hodně pracovní (po všech stránkách) a to tak moc, že jsem na sebe fakt hrd, jelikož jsem zase ušel kus cesty. Ale jelikož jsem tak moc povídal, tak už se mi nechce dělat povídání ještě tady. Ale z dlouhodobé zkušenosti s mýma 365kama vím, že to zas přijde.

Dneska jsem měl (musím začít slovem dneska, aby to bylo hezky začátkové) v práci meloun. Bylo totiž strašné vedro (což jste si asi teda taky všimli, ale za měsíc už nebudu vědět, že bylo fakt vedro) a tak jsem pustil klimu a ucpal si nos kapesníčkem. Jakože abych měl pocit, že jsem pro to aspoň něco udělal.

Dneska Je to asi tak, jako když chcete hubnout a říkáte si, že už nebudete jíst třeba čokoládu. Ale pak si ji stejně dáte, protože to bez ní nejde, ale pak ji zajíte zeleninou, abyste měli pocit, že jste pro sebe udělali něco dobrýho. Takovej nějakej vztah mám s klimou od té doby, co jsem zjistil tu věc s nosem. Prostě si ji pustím a odčiním to tím kapesníčkem.

Dneska A pak jsme měli ten meloun. Doufám, že budeme mít i zítra, jelikož jsem se pro to udělal maximum (tím chci říct, že jsem oautované osobě řekl, zda by nekoupila meloun, protože já se s tím nebudu tahat). Někdy mě mrzí, že jsem do svých 365tek pustil jen 5 osob. Z nichž jedna jsem já a ta pátá je náhodná osoba, které se týká nějaká histořice.

Dneska No a jak jsem měl ten meloun, tak jsem si pod svojí žídlí pěkně nasemenil. Ale nelituju ničeho.

Dnešní číslovka je 21. Zajímá mě, kdy vám prozradím, že vám sem už pekelně dlouho dávám čísla svých skříněk v posilovně.

Žádné komentáře:

Okomentovat