21. července 2015

Každodenní číslonoska #204

Dneska vám řeknu něco, co už jsem tu psal asi tak 120krát. Nemám rád vedro. Dneska je to ještě horší, než jak to bylo ty předchozí dny. Aspoňže rionka na blogu celkem dost zimuje.

V práci furt jede klima a i můj nos už si zvykl. Dokonce tam furt piju čaj, protože je tam tak hezky podzimově chladno. Ale pak vylezu ven a děs. Myslím, že je to dobrá firemní politika, protože pak chcou být zaměstnanci v práci co nejdýl. Ne, že bych byl nerad v práci. Ale určitě jsou lidi, co jsou neradi v práci.

Jinak jsem měl takový normální den, ve kterém se mi nestalo nic moc divného. Ani jsem nepotkal blahonoše. A ani strádonoše. Takže dobrý. Dočet jsem knihu, tento rok je to číslo čtyřicetsedum, kterou jsem viděl jako film. No pamatoval jsem si první polovinu a pak jsem zíral, protože jsem si to vůbec nepamatoval. Ale Evís mě ujistil, že to tak v tom filmu bylo. Nebo teda jakože to v tom filmu bylo hodně podobě jako v knize.

Taky jsem teď večer vypil hrozně moc ledové a mangové vody, takže nemůžu jít spát, protože bych musel za hodinu zase stejně vstávat. Ve vedru je to prostě hrozně těžký.

Dnešní číslovka je 18.

1 komentář:

  1. Normálně bych řekla, že máme studený dům, ale už to poslední dobou při tom větrání moc neplatí. Dokonce spím bez ponožek, to už se mi rok nestalo!

    OdpovědětVymazat