22. července 2015

Každodenní číslonoska #205

Dneska jsem měl zase docela normální den, ve kterém jsem se hodně moc smál a taky zpíval. A smál. Musím říct, že jsou moje dny poslední dny takové hezky stabilní a tak jsme se s Evísem rozhodly, že si zítra půjdem trochu poskotačit a vyhodit z kopejtek. Píšu to sem čistě proto, že si nejsem úplně jistej, jak moc to bude publikovatelné a jak moc budu schopen napsat report, ale taky chci světu sdělit, že nedělám jen nudný věci.

Když jsem jel dom šalinou, tak nám bylo šalinrozhlasem oznámeno, že jako upadlo šalinkrmení, ale že je za náma náhradní bus, do kterého se máme vměstnat. Jako z plné osmičky se do busu nevměstnáte. Né kompletně. Takže část lidí se prostě nevešla. Já jsem se vešel v pohodě. Dokonce tak moc v pohodě, že mi nějakej chlap nadával, že mám kolem sebe moc místa. Nevím proč hudral zrovna na mě. Asi to bude tím, že kolem mě stál mladík s velkým prknem a pak už jen obézní ženy, které ale zabíraly místa za dva. Prostě zas nespravedlnost.

A pak jsem šel na nákup zeleniny. Koupil jsem si nové krabičky na oběd, protože jich mám málo. Tak nějak platí, že když máte myčku, tak musíte mít všeho hodně.

Dnešní číslovka je 10.

Žádné komentáře:

Okomentovat