25. července 2015

Každodenní číslonoska #208

Dneska byla fakt sobotní sobota. Taková ta odpočívací. Jen to vedro je furt velmi vyčerpávající a hlavně otravné. Asi tak stejně otravné jako to, že tu o něm furt mluvím.

Ale aby to nebylo úplně válící (jakože abych si celej den jenom nečetl), tak jsme jely s Evísem na nákup potravin. Povedlo se nám tam nechat asi 2 300 a já nechápu, co jsme to vlastně nakoupily, protože jsem si jistej tím, že jsme nevzaly ani jeden toaletní papír, mucholapku, prachoděs, čtyřmiroh nebo odklonek. Asi jsme teda nakoupily samý hovadiny.

Kromě sprcháče pro vítěze a sprcháče s akrtickým ledem. Já už jsem to o tom možná pojednával. O tom vizuálném rozdílu mezi pánskou a dámskou kosmetikou. Ale už je to možná nějakej ten rok a tak se k tomu můžu zas vrátit.

Totiž pánové maj úplně jiné sprcháčové příchutě. Já jsem alergický na kdejakou kosmetiku a tak jsem za ta léta vyzkoumal, že pánský Adidasový sprcháč mi jako jeden z mála nic nedělá a proto ho používám. No a má samé superpříchutě! Například "Extreme Power" (kořeněné), "Dynamic Pulse" (ten jsme koupily dneska, už teď se na něj těším. Jak to asi chutná?), "Team Force" (to chutná divně), "Get Ready!" (hořkej), "Pure Game" (už si nepamatuju), "Victory League" (taky už nevím) nebo "After Sport". Prostě dobrý věci, žádný kytky nebo ovoce. Všechno to voní skoro stejně a hrozně moc to pění, takže se s tím ve sprše vůbec nenudíte. Jsou to prostě dobrý sprcháče, no.

Dnešní číslovka je 43.

1 komentář:

  1. hej, hafo souhlasím. akurát teď jsem začal v DM objevovat veganský sprcháče, co mi taky nepálí na kůži a ty zas chutnají jako jahodový koktejl a to je taky fajn :)

    OdpovědětVymazat