12. ledna 2016

Každodenní fotokrám #14

Tohle je ta nejlepší věc, co je v čekárně u zubařky. Je to prostě klinika (nebo tak něco), kde je těch zubařů víc. Tenhle dyplom patří tomu hlavnímu tam. Prostě best. Zajímalo by mě, jestli je to kouzlo nechtěného nebo mají zubaři tak super smysl pro humor, když pořádají svoje vzdělávací samyty.

No a je teda jasný, že jsem byl dneska u zubaře. Měl jsem tam jít dneska naposled, protože už mi chyběly jenom 2 amalgámy a mám to komplet. No došel jsem tam a řekl jsem, že mám rýmu a tak cajk, ale budu se muset tak 2x za sezení vysmrkat. Nosem jsem dýchat moh, tak jsem si říkal, že je to v pohodě.

No paní zubařka mi řekla, že mi teda udělá jen jeden zub, protože mám příští týden stejně zabúkovanej termín a stejně ještě nejsou se sestřičkou připravený se se mnou rozloučit. Tak jsem nadšeně souhlasil, že si teda dojdu i za týden. Super! Mám o návštěvu zubaře navíc, jsem fakt rád.

Taky jsem se objednal k tomu stomatochirurgovi, ale až někdy na duben, protože dřív nemá volno. Ptal jsem se paní zubařky, jestli mi budou ty osmičky dole fakt vyoperovávat a řezat kosti. Prej jo. Hustý. Hrozně mě to zajímá. Úplně jsem díky této zubařce ztratil zubařný pud sebezáchovy. Tak nevim, jestli je to dobře nebo ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat