17. ledna 2016

Každodenní fotokrám #19

Tady je Fluf, kterak na mě spí. On teda ještě kouká, ale pak už spal.

Původně jsem vám chtěl ukázat kbelík z KFC. Kbelík je podle mě super, možná ještě lepší než mekdonaldí farmička, kterou už myslím ani nedělaj. A ještě má v sobě ten kbel takovou vrtuli. Prostě je to dobrá věc a už chápu, proč jsou lidi, co to nosí na hlavě. Ale neukážu vám to, protože je tam vidět sušák s prádlem. Což mi jako nevadí, moje fusky vidíte každej den a spodky mi taky semtam lezou, takže každej ví, že mám Pumový trenýrky, ale vypadalo to nevzhledně. Prostě sušák s prádlem.

No a jinak jsem měl normální nedělu. Dočet jsem knihu, čímž se tento rok dostávám už na číslo pět. Rýdynk čelenž jsem si dal letos na 45 knih, ale pokud to půjde tímhle tempem dál, tak jsem to silně podhodnotil.

Žádné komentáře:

Okomentovat