19. ledna 2016

Každodenní fotokrám #21

Fotil Evíz, když jsme šly se psem. Jsem tam já. Na hlavě mám kapuci od své mikiny a pózuju u ulicové cedule. Podle mě super creepy foto. A hlavně ta mikina je super. I pokladní v Bille se mě ptala, odkud to mám. Myslela si totiž, že je ta mikina super.

A jinak jsem měl normální den. S tím pojišťovacím chlapem jsem se nepotkal, páč mi volal, že to jako nestíhá a domluvíme se na jindy. Byl jsem z toho moc smutnej. Je s ním sice legrace, ale přijde mi málo profesyjonální. Třeba s mojí zubařkou je taky legrace a furt se smějeme, ale ta je profesyjonální. Můj dvorní pojišťovací agent moc ne. Asi ho teda vyměním, ale dám mu ještě jednu šanci. Protože po telefonu jeden neví. Ale i tak mám dojem, že si o něm to stejné myslí i moje maminka. No a to už je nějaká reference!

A taky mi to připomnělo, že jdu zítra k zubařce. Už teda jako jako naposled, tak si to musím užít. Sice ještě nevím jak, ale třeba něco vymyslím. Chtěl jsem jí nakreslit zubní kaz a dentin, ale nepodařilo se mi to dokončit, takže si na to bude muset chvíli počkat. Ale oznámit bych jí to mohl.

Taky jsme dneska v práci řešili superzajímavý problém. Včera jsem měl schůzku v zasedačce a od té doby je tam zima. Prvně to vypadalo, že jsem dement a zapnul jsem klimatizaci na sněhuláka. To jsem ale popřel, protože jsem to neudělal. Nejsem dement. No tak OK. Byla tam ale zima celej den. I přesto, že topení jelo naplno.

Večer se přišlo na to, že jsem tak hustej, že jsem vysadil okno z pantu, když jsem tam větral. Nevím, jak se mi to stalo. Prostě jsem zavřel okno. A vysadil jsem ho z pantu. No proč ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat