20. ledna 2016

Každodenní fotokrám #22

Dostaly jsme s Evísem PFko od Rionky. To si rozhodně zaslouží vlastní foto. Taky proto, že jsem letos žádný PFka neposílal. Nechtělo se mi totiž nic malovat.

Což byla první věc, co jsem vyzvonil zubařce. Že jsem jim chtěl namalovat ten obrázek, ale nestihl jsem to. Že prej nevadí, mám donýst příště. Až to dodělám. Řekl jsem, že tak za půl roku, protože to podtrhuje absurdnost toho obrazu, protože bude jistě vypadat, že jsem to dělal tak pět minut. Ale aby to nevypadalo, že jsem chtěl bejt hodnej, něco jim donýst a kvůli mé neschopnosti se mi to nepodařilo, tak jsem jim oběma koupil Chando. Chandem se nedá nic pokazit, opět se mi to potvrdilo.

No dneska mi byl opraven poslední zub. Pak mi paní zubařka udělala 3 kontrolní rentgeny a zjistila, že jsem za těch minulých pět měsíců nevytvořil ani jeden novej kaz a všechno je to super. A pak si zavolala toho hlavního zubaře tam, aby se jako poradili, co s mýma předníma zubama.

Chvíli říkali divný věci a slova, co neznám (nepadlo slovo "dentin", to už znám). A následovalo rozhodnutí, že mi vezmou otisky, nafotěj si mě a nechají z toho nějakého estéta vysochat finální stav. Jak to jako bude vypadat, až mi to předělaj. Tuto skulpturu mi příště ukážou a když se mi to bude líbit, tak to nějak přetavěj do mě. To už bylo moc složitý.

Ty otisky byly v pohodě. Tuhnoucí směs měla příchuť tropical. Vlezla mi všude mezi zuby. Hotový ráj ovoce.

Ovšem to focení. Fotil to sám hlavní zubař. Došel ke křeslu s obrovským foťákem a sestra mi měla nasadit dentální roztahovák (či jak se to jmenuje). Možná by bylo bývalo lepší, kdybych si to nasadil sám, ale já jsem pacient a nikdy tam nic nedělám.

A tak se to do mě snažila sestra narvat. Bylo to fakt směšný a tak jsem se jako uchechtnul. Sestra se začala smát. Dostal jsem záchvat a musela se na chvíli stáhnout i s tím krámem. Doktorka se smála, zubař stál jak solnej sloup.

Další pokus, sestra má záchvat. Já se směju. Zubařka se klátí smíchy. Chlap tam stojí s foťákem. Chvíli pauza. Sestře se podaří nasadit jednu stranu. Nevydržím to. Vlastně nevím, která z nás to nevydrží první. Doktorka už asi pláče a radši běží ven z místnosti, protože se domnívá, že mi to pomůže. Doktor roste.

My dvě se hrozně snažíme. Nakonec se to povede. Směju se dál, protože ta představa, jak tam sedím s tím dentálním roztahovákem a směju se, je prostě ke smání. Nakonec se uklidním a doktor to teda nafotí a vypadne.

Já nevim, ale zajímalo by mě, jestli to kdy někdo udělal na první pokus a s kamennou tváří. To prostě nejde udělat.

3 komentáře:

  1. Chanto je nějaká ta aromatická věc?

    Jinak velmi bavící histořice! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chando: http://www.bytove-parfemy.cz/chando-elegance-mini-aroma-difuzer-sladky-hrasek

      Vymazat