28. ledna 2016

Každodenní fotokrám #30

To jsem já, kterak zrovna otevírám vrata do garáže, protože jsme jely s Evísem ještě na nákup.

Měl jsem hrozně dynamický den. Byl jsem v práci, kde to bylo super. A pak jsem šly s Evísem na tu pojišťovací schůzku. Můj agent se mě ptal, jestli si ho pamatuju. Řekl jsem, že ano, ale že přibral. Myslel jsem to hrozně dobře. A v podobném duchu se to neslo celou dobu.

A pak jsem zničil nachystanou smlouvu. Byl na ní totiž dotazník, kterej jsem měl vyplnit, aby se zjistilo, kam nejlépe uložit moje prachy. Ale já jsem to vyplnil špatně, tak jsem to přeškrtal a kde se mi nelíbily možnosti, jsem si to tak jako upravil. Myslel jsem prostě, že je to kvíz pro mě. A né, že je to normální součást smlouvy.

No špatné, no. Ale prej OK. Stejně jsem si to chtěl rozmyslet a nechtěl jsem to podepsat dneska, takže co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat