29. ledna 2016

Každodenní fotokrám #31

Dneska jsem měl hrozně hezký den. Už bude trvat jen hodinu a tak doufám, že už se to nepokazí.

Byl jsem celkem profesyjonální, hodně jsem toho udělal a hodně jsem se smál. Trénoval jsem sociální kontakt a večer jsme šly s Evísem poingressit. Už jsme nebyly fakt dlouho. Původně jsem šel jen proto, že jsem chtěl nechat jít Evíse v noci samotnýho, ale pak jsem byl nadšenej, že jsem šel, protože to bylo moc super.

Nikde nikdo nebyl, takže klídeček. Ušní bubínky nám praskaly jenom ve chvílích, kdy jsme šly kolem nějaké hopsody. Ale ještě bylo moc brzo na to, aby z nich někdo vylejzal, takže pohodička. A ještě jsme vyvenčily psa. Prostě dobrý.

Ten dům, co je na fotce, mám hrozně rád. Když je vhodná doba, tak na stromech, co rostou před ním, rostou hrušky, který Evíz někdy krade a který jsou docela dobrý. A taky je to prostě hezkej barák, i když je takovej rozpadenej.

Jo a taky jsem měl na večeři pizzu. Kromě Evísových krajů jsem měl i Evísovu osminku. Evís je prostě nej.

Žádné komentáře:

Okomentovat