1. února 2016

Každodenní fotokrám #34

Dneska byl stravenkový den! Na fotce můžete vidět, že je fasuju fakt jako Jasmín a né jako někdo jinej. Což je moc super.

Stravenkové dny mám moc rád, ale bohužel jsou jen jednou za měsíc. Pokaždé, když straveny přebírám, musím podepsat, že jsem je převzal. Dneska jsem začal prvním písmenem svého jména a nějak se mi ta propiska smekla a napsala divnou věc. A ihned poté přestala psát. Takže tam bylo úplně jiný písmeno a trocha protlačené škrtaniny. Ale platilo to, protože jsem stravenky dostal. Prosichr jsem hlasitě prohlásil, že jsem to jako převzal.

A jinak jsem měl hrozně náročný den. Ráno jsem vyběhl do práce a sedl jsem si až v 20:15, protože jsme pak ještě byly s Evísem na nákupech. Chtěl jsem si v Lídlu koupit ty kvádry na jógu, ale minule měli jen jeden. V balení maj bejt ale dva. Nějak jsem čekal, že tam třeba někde dneska ten druhej najdu. No vlastně jsem nenašel ani jeden. No co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat