4. února 2016

Každodenní fotokrám #37

Dneska za mnou zase přijel můj Dvorní pojišťovnový agent. Dovezl mi na podpis novou smlouvu. Kvíz v ní vyplnil sám, takže jsem si jenom přisedl do jeho fára a všechno jsem to podepsal. Myslím si o něm, že je moc super, protože pochopil, že jsem totálně nepoužitelný. Například jsem si měl na konci února zajít na pobočku a domluvit si poslání peněz z mého aktuálního spoření. Tak to třeba udělal za mě. A ještě mi z toho rovnou odečte to, co mám na rok platit tady za tu novinku, co jsem dneska podepsal.

Takže na to rok nemusím myslet a pak mi prej dá vědět, co mám dělat dál. To se mi líbí! A když jsem podepisoval tu smlouvu, tak mi na to dal takovou cool propisku, co moc dobře psala. No zeptal jsem se, jestli si to můžu nechat. Jo. Můžu. A ještě mi dal záhadnou krabičku s dárkem. Pak jsme si řekli "zdáár" a já jsem šel zas do práce a on odjel.

No v kanclu jsem tu krabičku otevřel. Byla tam tahle super pokladnička. Bohužel jsme s Markét brutální znalkyně všech reklamních předmětů a ihned nám bylo jasné, že je to Oswald. Oswald je super, chvíli jsem na něj koukal, vyfotil si ho, byl z něj odvařenej a pak jsem ho dal panu řediteli, protože on má malá dítka. No mám ze sebe dobrej pocit. Nebyl jsem sobec.

3 komentáře:

  1. Traga je, ze nam dala stejnyho v cervenym Generali a nase ditko ho neomylne do peti minut rozdelilo v tom spoji na dve stejne poloviny a uzaver... tak ted ho mame zaizolepovanyho a uz to neni ono :(

    OdpovědětVymazat
  2. Traga je, ze nam dala stejnyho v cervenym Generali a nase ditko ho neomylne do peti minut rozdelilo v tom spoji na dve stejne poloviny a uzaver... tak ted ho mame zaizolepovanyho a uz to neni ono :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že podobný osud potkal i tohoto Oswalda.

      Vymazat