5. února 2016

Každodenní fotokrám #38

Tady máte večerní zatmívání. Je to podle mě cool fotka. Je na ní hodně barev a tak se schová fakt, že fotíte jak mamrd. Mamrd je laškovní, není to vulgární. Aby bylo jasno.

Jinak jsem měl docela prokrastinační den. Od začátku do konce. Dokonce i čtení dnes flákám. No co už.

Zatím to vypadá, že zítra pojedem na návštěvu za mojí maminkou. Docela dost si od toho slibuju. Například cestu autem. I když jsem byl malej, tak jsem se z výletu nejvíc těšil na cestu tam. To bylo prostě to nejlepší vůbec.

Každopádně je víkend. Moje nehty už jsou tak dlouhé, že se mi s tím blbě píše. Což je dost průser vzhledem k tomu, že v práci moje práce vypadá tak, že celej den píšu. Nebo teda řikám moudra, ale pak, až je jako vymyslím, je stejně musím předatlit, aby to pochopily i počítače. No špaténka, protože si je nechci ostříhat. Je to super, že jsou tak dlouhý.

Takže vlastně pasivně čekám, až se mi nějakej ulomí a já je budu moct ostříhat. Ale tajně chcu, aby se mi žádnej neulomil.

Žádné komentáře:

Okomentovat