8. února 2016

Každodenní fotokrám #41

Tohle je nějaká pokladnička, co které jsem přispěl. Vůbec nevím, na co to bylo, ale nějak mi přišlo, že bych mohl prohrábnout kapsy a něco tam vhodit. Já totiž obvykle do takových kasiček nic nedávám, protože to nějak nemám rád. Jako ne, že bych proti tomu něco měl, ale přijde mi to takové zbytečné. Jakože radši pošlu prachy převodem na účet nějaké dobročinosti, než házet drobáse do kasičky.

No ale dneska jsem to udělal a nemám pocit, že jsem udělal zbytečnost. Takže je to asi vlastně dobrý. Až zas nějakou kasičku potkám, opět tam něco hodím.

No a jinak jsem měl docela nicmoc den, byl jsem takovej unavenej a nějak mi nebylo moc dobře. Ale odpoledne se to nějak vybralo a pak už se to jen zlepšovalo. A nejlepší byl stejně večer, protože jsem se pronaftoval po dálnici. Totálně to vymazalo nepříjemnou historku s vulgárním uřvaným chlapem, kterýho jsem potkal na Hlaváku. Auta jsou dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat