12. února 2016

Každodenní fotokrám #45

Tohleto jsem vyfotil cestou do práce. Začal jsem chodit trochu jinudy a potkávám tam hrozně moc takovýchhle hezkých věcí. Příště vám vyfotím další. Mám tyhle věci moc rád. Vůbec nevím, k čemu to jako je, ale je to super.

Taky si můžete všimnout, že už do práce nechodím potmě, ale v celkem solidním šeru.

Taky jsem dneska byl na preventivní gynekologické prohlídce. Všechno šlo dobře, jenom jsem v čekárně začal mít dost divný pocit ve střevech. No ale říkal jsem si, že to bude cajk. Stejně jsem s tím nemoh nic dělat.

No a tak pak vejdu dovnitř a všechno je dobrý. Vyšetří mě a všechno je dobrý. Pak mě ještě ultrazvukuje a říká, že mám dál jíst mastodontího dynosaura.

Doktorka: "Je to v pořádku, jenom koukám, že se vám to nějak honí ve střevech." (říká to jakože vesele)
Jasmín: "Ale no tak, paní doktorko! Znáte přece orgány! Jdete někam s jedním a druhej na sebe musí hned začít upozorňovat."

U doktorů je prostě tak nějak veselo. Dokud vám teda nic vážnýho není. Asi.

Žádné komentáře:

Okomentovat