17. února 2016

Každodenní fotokrám #50

To je další zajímavá věc, co mám po cestě do práce. Nevim, na co to je, ale kdyby to ožilo, je mi jasný, kde to má obličej. Nebo aspoň jeho část.

Dneska jsem měl dobrý den. Začal jsem ho tím, že jsem zjistil, že jsem si nechal v práci na stole přístupovou kartu, takže si nemám jak odemčít dveře. Jako měl jsem se jak dostat do práce, ale musel bych to celé obejít a jít oficiálním vchodem. To se mi nechtělo a tak jsem si nechal od kolegů v kanclu otevřít okno a prostě jsem tam ladně vskočil. No nevskočil, je to zhruba něco přes metr nad zemí, ale prostě jsem se tak nějak ladně přenesl a konečně jsem si uvědomil, k čemu jsou ty dřepy dobrý.

No a pak jsem teda pracoval a docela mi do šlo. Pohodička. A doma jsem nejenže sežral pomelo, ale ještě jsem si s Evísem zazpíval hromadu songů. Jednalo se o znělky starejch seryjlálovejch pohádek. Zpíval jsem tak mocně, že trochu chroptím. A musel jsem zpívat tak mocně, protože jsem vařil a potřeboval jsem přehlušit dygestoř. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat