18. února 2016

Každodenní fotokrám #51

Dneska jsem vám vyfotil sklad, co máme v práci. Chodím kolem něj každej den několikrát, protože hodně piju. Pokaždé si pomyslím, že je to šik obrázek. No a konečně mi došlo, že vám ho můžu pěkně ukázat, protože mám ukazovací třistašedesátpjetku.

Jinak jsem měl dneska docela dobrý den. Sice byl pracovně náročný a většinu času jsem byl buďto streslý nebo vytočený, ale na konci se to narovnalo. Takže jsem si i zazpíval a hlavně mi bylo slíbeno, že budem hodně zpívat zítra, protože je pátek. V pátky hodně zpíváme.

Jsem tedy moc rád, že jsme si včera s Evísem zopakovaly ty šlágry, takže mám repertorár připravený.

Taky jsem díky práci v posledních 3 týdnech ochutnal hrozně moc různých káv. Kromě zornic se mi tedy rozšiřují i obzory. Například bych řekl, že nej je káva indická. A docela hnusný jsou ty středoamerický. No možná, že nejsou úplně hnusný, ale pít je nepotřebuju.

A když už mluvím o práci, tak jsem zase posbíral po kanclu poptávky a udělal 2 objednávky zdravýho jídla. To jako ořechy, potravinové doplňky a takový to žrádlo typu quinoa, amarant a supertěstoviny.

No dneska mi psala pošta, že mi budou zítra doručovat 2 balíky. Jeden má 18 kg a ten druhej 30. Už se těším na paní vrátnicovou!

Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat