21. února 2016

Každodenní fotokrám #54

Dneska jsem měl dobrý den. Takový nedělní. Dělal jsem ty normální nedělní věci, jako je uklízení a vylepšování svého těla. Dokonce se mi povedlo správně užít i tělový krém. A orumbovat. To je docela počin, protože se toho i po takové době furt ještě bojím. Ale jsme v tom se psem spolu.

No a pak jsem se stal hrozně smutným. Asi bych to sem neměl psát, ale prostě je to pravda. Asi se to ke mě zase vrátí jako něco hodně špatnýho, ale je to můj blog. Musím si to co chvíla opakovat. Není to blog nikoho dalšího a píšu ho pro sebe. Nepíšu ho proto, aby ostatní byli pobavení. A nepíšu ho ani proto, aby na to ostatní nějak reagovali a litovali mě a honem mi psali hezký věci. Píšu si to jako svůj deník. A mám právo si to sem napsat (a vy máte právo sedět. Pamatujete na to?). Je to asi jako terapyje. Deník je podle mě terapyje.

Jsem smutný, protože nejsem dost dobrý. Našel jsem obrázek, který vypadá přesně tak, jako se já cítím. Je to takhle:
Kredit tady. No a pak jsem přišel na to, že mi nepomůže, když budu smutný a budu se týrat, že jsem udělal něco špatně a nejsem dost kvalitní.

Nex si to myslel taky a tak jsme se (mě :D) jeli poveselit do Teska. Jenom to nebylo do Teska, ale do velkýho Albrechta. Velký Tesko totiž nemáme ani jeden rádi. Mám rád jen to Frýdecký, kde jsme byly tenkrát s Evísem.

No ale k věci. Tak jsme teda jeli do toho Albrechta Nexovou superkárou, co se startuje na knoflíček. Zaparkovali jsme na střeše, protože tam je to nejvíc profesyjonální a pak jsme šli Albrechtit. Já nevim, jestli jsem vám tady o tom říkal, ale možná jo. Loni měl totiž Albrecht takovou akci, kdy se sbírala farmička. Za 200 kerun, co jste tam utratili, jste dostali balíček, ve kterým byl kousek farmy. Zviřátka, stroje, vybavení a tak. Prostě farma.

No letos nemají farmu, ale zahrádku. Je to super, protože sbíráte samolepky a semínka. No nedávno jsem tam šel (o akci jsem nevěděl) a dostal jsem jeden balíček. Zrovna v něm byly semínka. Semínka nejsou všude, samolepky jo. Semínka jenom někde.

No dones jsem to do práce a mělo to úspěch. Ale od té doby už jsem v Albrechtu nebyl. No Nex si tam dneska kupoval holící věci a tak jsem byl nadšenej, protože to stálo docela dost chechtáků. Z toho plyne, že bude hodně zahrádek.

A taky jo! Když to paní na pokladně markovala, tak jsem se radoval, že dostanem 4 zahrádky jenom za ty holítka. Pak jsme tam ještě měli nějaký normální jídlo a celkem jsme měli dostat 6 zahrádek! A já jsem se tak moc radoval, že se mě té paní pokladní asi zželelo, protože mi podala těch 6 a pak řekla, že nám ještě dá. A podala mi další paklík! Takže jich mám 14. Kdybysme měli v kanclu víc denního světla, tak bych byl i pro, abychom si něco zkusili vypěstovat. Takhle to prostě jen odevzdám oděteným kolegům. Prostě super.

No a hned mám lepší nápadu a přijdu si míň k ničemu a špatný, protože jsem udělal hezkou věc, jelikož jsem myslel na ostatní. O to se obvykle snažím. Například jsem myslel i na Evíse a vložil jsem do nákupu kolu. A vybral jsem mu ty nejhezčí rajčiny, co tam měli.

Takže dobrý. A ještě jsem se super vykecal, musím říct, že je to fakt terapyje. Už nejsem smutný. Nebo nejsem tak moc smutný. Ale tu smutnou věc tam nechám, protože je výstižná.

Žádné komentáře:

Okomentovat