28. února 2016

Každodenní fotokrám #61

Tohle je zelená lampička, co mi skoro nikdy nekrášlí prostředí, protože ji nikdy nezapínám.

Ale dneska jsme s Evísem seděly a plkaly, a Evís ji zapnul. No došlo mi, že je fakt fešácká a hodně zelená. A proto jsem ji vyfotil.

Jinak jsem měl dneska hodně akční den. Ráno jsme šly se psem a pak jsme byly na nákupech. Jenom na takovým tam malým, takže jsme dom nesly pět tašek. A mohl jsem si vybral příchuť toaletního hajzlpapíru. Vybral jsem levanduli, protože jsem si nebyl jistej, jestli mám vůni levandule rád nebo ne. Tak uvidíme.

No a pak jsme dělaly takové to nedělní uklízení a vaření a pracování. A pak kecání. Prostě dobrý. Jo a ještě jsem pokecal s maminkou a jsem hustej, protože jsem hned vyřešil jednu věc, co jsem měl vyřešit. Teda jen z části, ale aspoň jsem to nakous.

Žádné komentáře:

Okomentovat