1. března 2016

Každodenní fotokrám #63

Koupil jsem Evísovi dárek, tak jsem ho taky pěkně vyfotil. Ale hlavně jsem byl dneska u oční! Dopadlo to asi hrozně dobře. Udělala mi kdeco. Například to vyšetření s domečkem, který vůbec nechápu, foukání do okna, dvakrát jakýsi koukání do oka a tak.

A taky mi oměřila zrak. Zase mám víc dyjoptryjí. Říkal jsem jí, že lidem v mým okolí to aspoň stagnuje nebo se jim to zlepšuje. A já jsem furt víc a víc slepej. Prej mám kolem sebe špatný lidi, že je to normoš. V padesáti budu si slepej. No co už. To teda neřekla, to jsem si řekl já.

Tak jsem si nechal dát do brejlí nový skla. Mám hrozně zajímavou věc! U 4 dyjoptryjí jsou jejich čtvrtky asi o 500 Kč dražší, než jiný dyjoptryje. Prostě tím trpí jen 4,25 a 4,75. Hrozně jsem se zajímal, proč to tak je a proč se to musí 3 týdny vyrábět. No optička mi na to nebyla schopná odpovědět. Prej to taky neví, ale zajímá ji to.

Tak proč se nezeptá dodavatele? Já bych se třeba zeptal. Ona tu možnost má, diví se tomu a nezeptá se. Jsem z toho trochu smutnej. Prostě tyhle dvě skla stojej víc, čeká se na ně a ona neví, proč tomu tak je. Asi je to takový její pracovní taj a jinak by to dělat nemohla, protože už by ji ta práce ničím nefascinovala. Jinou odpověď jsem nevymyslel.

No tak nejenže za jedno oko cáluju těžký prachy navíc, ještě na to budu jak pakoš čekat. No co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat