3. března 2016

Každodenní fotokrám #65

Dneska za mnou Evís dojel do práce. Někdy přes poledne. A dovezl mi losy a koupil mi kafe. Vyhrály jsme dvě stofky, což je suma, kterou Evís za losy utratil. No říkal jsem mu, že jde moc brzo, protože ještě musím pracovat a tak nemůžem jít mlsat do kavárny. A že by jako měl přijet pozdějc.

No Evís jakože ne-e, protože Brno je ucpaný a tak. No chápal jsem to víc než dobře. No a tak jsem šel pracovat dál. A pak pro mě Evís stejně přijel a jely jsme vyzvednout věc, co jsem si objednal. Evíz čekal v autě a já jsem se to snažil zaplatit kartou. Ale faklo mě to, že limit.

Tak jsem řekl, že si skočím do auta pro kreditku a vrátil jsem se s Evísem, kterej to zacáloval. A pak jsme ještě jely do té kafárny, kde mi Evíz koupil kafe a cosi jahodovýho.

Plyne z toho, že jsem na tom finančně asi dost bledě a měl bych s tím něco dělat. Třeba si vybrat prachy a zvýšit si limit na kartě. Nebo tak něco. Ale jako dobrý, no.

Žádné komentáře:

Okomentovat