6. března 2016

Každodenní fotokrám #68

No není to moc vábná fotka. je to moje noha. Od kolene dolů. Především to má ukazovat moji modřinu, kterou jsem si udělal na skluzavce pro děti. Na druhé noze mám taky, jen menší.

Vůbec nechápu, co jsem jako dělal. Ale dělal, no. Ta druhá modřina vznikla setkáním mé tkáně s hranou postele. To tam mám vlastně furt, takže už mě to ani nebolí. Je tam jen ten vizuál.

Já mám vlastně modřiny rád. Jsou zábavný. Prvně na dotek bolí, ale vlastně nijak moc. Jen tak trochu, takže víte, že žijete. A pak už nebolí vůbec. Jen tam jsou. A hlavně furt různě mění barvy. Jsou fijalový, červený, hnědý, žlutý, zelený nebo modrý. A pak všechny barvy mezi tím. Prostě dobrý.

Asi nikdy nejste sami, když máte nějakou tu modřinu. Na modřinách je asi špatný jenom to, kdo vám ji udělal. Ale ne ta modřina samotná. A na skluzafku se jeden zlobit nemůže. Prostě je to fajn modřina.

Žádné komentáře:

Okomentovat