15. března 2016

Každodenní fotokrám #77

Na fotce jsem já, kterak jsme s Evísem na koncertě. Už jsem vám tady určitě povídal, jak chodíme do té kočičkové kavárny. No už jsme tam teda dlouho nebyly, ale dneska byl asi dobrej den na to, abychom tam byly.

V 18:00 tam mají koncert. Prostě si někdo sedne za piáno a hraje. Někdy k tomu i zpívá. Je to moc super. Akorát pak musíte hodně hulákat, když si chcete povídat. Ale je to prostě dobrý.

Měl jsem dneska hrozně náročnej den, ale Evíz to pak hutně narovnal. Jinak na té fotce můžete vidět, že mám na pleši něco chlupatýho. To je srdíčko, heštek mám z druhý strany.

A hlavně zde můžete vidět, že už nejsem tak moc oteklý a pouze vypadám, jako kdybych se vyválel v curry. Třeba jako kdybych žral curry a usnul do toho. Prostě dobrý.

Taky už mi to moc nekrvácí, jenom trochu růžovky ráno. A taky mi z toho už upadl kus mrtvýho masa. Jakože takovej ten osušenec, co měl odpadnout. Prostě dobrý.

Taky jsem dneska jedl a nějak jsem si do toho krvavého žužlavého koláčku po té horní osmičce zapíchl jednu ovesnou vločku. Ale nakonec jsem se jí zbavil. No prostě dobrý. A od včera ráno jsem neměl painkillera. Pokud se nic kardinálně nepokazí, tak se mi to snad úspěšně zahojí a nebude mi to hnisat. Dle historek ostatních lidí, co žijí na internetu, jsem adept na bezzánětové uzdravení. Rozhodně se mi žádná rána neotevírá a nesmrdí.

Vím, asi to popisuji moc natürel. Ale tak co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat