16. března 2016

Každodenní fotokrám #78

Markét mi donesla na moje dásně šalvěj. Je to moc super, chodím s tím na záchod vyplachovat.

Moje modřina dosahuje na pomezí krku a těla. Je to moc hustý. Pokud to takhle bude pokračovat dál, nebudu ji moct na veřejnosti ukazovat celou z důvodu ochrany mládeže.

Taky jsem šel dneska na oční, protože už mi vyrobili ty skla. No přišel jsem a oni mi řekli, že jdu jako pozdě (což je fakt, už to tam mám tak solidně týden) a že technička už tam není a bude to až v úterý. No nebudu celý týden slepej a tak jsem jim řekl, že to tam donesu znova v pondělí. Že prej cajk.

Ale už to dotáhnu. Z doktorů už mi letos chybí jen ty skla, zbytek osmiček a zubní hygiena. No a pak někdy za dlouho jaterní testy s mono. Jinak už jsem to zvlád. Dokonce i na gyndu jsem se na osumnáctý pokus dovolal o výsledky.

Taky jsem dneska dožral antybyjotyka, takže už mám jen výplach šalvějí a výplach nějakým chemickým hnusem. Prášky na otok už neberu, protože mi to oplasklo. No a proto jsem žral antybyjotyka, tak jsem si šel koupit čistící blbosti do Natúrky, protože věřím tomu, že příroda má moc. Moje peněženka už moc ne, neb mě to stálo 4 kila. Tak já nevim. Ještěže ty prachy tisknu.

Žádné komentáře:

Okomentovat