20. března 2016

Každodenní fotokrám #82

To je variace listových salátů s balsamicovým vinagrett, grilovaným kozím sýrem, sušenými rajčaty a piniovými oříšky, opečený toast. Nová restaurace k obědu. Bylo to dobrý. Mám rád chození do nových restaurací!

A taky jsem byl v kině na filmu, co se mi docela líbil. Bylo to i velmi vtipné, protože jsem se jednou smál. Taky jsem v ukázkách viděl jinej film, na kterej bych taky chtěl do kina. Asi si teď zas myslím, že je kino dobrý. Asi byl fajn sál. A hlavně to byl film až od 15 let, takže tam nebyly úplně malý děti, co by se maminek furt ptaly, co kdo říkal. Takže dobrý.

Jo a koupil jsem si nový boty! Minule totiž Evíz uklízel boty a já jsem se, jako správná všetečka, musel přidat. Vyhodil jsem jedny kecky. Takový ty bílý, co mi koupila maminka. Bohužel byly už žlutý a měly prošlapaný celý paty (úplně durch). No byl jsem z toho moc smutnej. A tak jsem si dneska (za Evísovy asistence egen) koupil nový kecky. Takový šedočernobílý. Jak dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat