25. března 2016

Každodenní fotokrám #87

Vidíte je? Jsou tam dvě kočky. Foto jsem pořídil na dnešní venčící procházce. Trvala asi tak hodinu, takže jsme si celkem poťapali. Ale bylo to cool, protože bylo vlastně docela hezky. Pršelo jenom trochu a funělo míň, než je za poslední dny obvyklé. Prostě dobrý.

Pak proběhla konzumace pizzy a jely jsme na nákupy do Olympyje. Jeli jsme tam pro psí repelentní obojek a pro psí kostičku na kakpytlíky, protože se ta stará dnes na procházce zničila.

No skončily jsme v Kice, kde jsme nakoupily různý hovadiny. Například prézent pro moji maminku, ke které zítra jedem. A taky psí deku, vodítko a reflexní pásek, aby mě nic nezajelo, až půjdu po setmění ven. A pak jsme šly do Teskomy, kde jsem nám udělal radost a koupil jsem francúzké tlačidlo, které jsem následně sám moudře umístil do kredence. Hodily jsme to do káry a šly jsme nakupovat dál.

Do kavárny. Zas tam byla ta čupr obsluha, která vám říká, co si rozhodně nemáte dávat. Takže nám zase řekla, co si nemáme dávat a co je dneska dobrý. Díky té obsluze je to aktuálně moje favoritní kavárna, přestože tam mají celkem podprůměrné kafe a šálek je dycky celej ocákanej, jak to něj to kafe tvořili. Ale prostě super.

A pak jsme jely do Avionu, kde jsem si poskákal na trampolíně pro děti. A kde jsme konečně koupily ten psí repelentní obojek. A kde jsme šly do Teska. Kde jsme koupily ten držáček na kakpytlíky. No a já jsem si vzpomněl, že potřebuju kundík (sic!) na vlasy.

Kondicionérů tam ale měli fakt hodně a tak jsem tam stál a nějakej si vybíral. Stejně si myslím, že je to všechno stejný a tak jsem netušil, podle čeho se mám rozhodnout (obvykle mi to totiž kupuje Evís). Kousek opodál stála prodavačka a zeptala se mě, co hledám. Asi jsem vypadal fakt zoufale. Řekl jsem jí to. Že chcu balzám na vlasy, ale nevím, kterej si mám koupit. Že jich pro mě mají až moc. Začala mi vysvětlovat, že záleží, kterej chci. Super. Jestli jako na barvený nebo kudrnatý nebo já-nevím-jaký vlasy. Řekl jsem, že je mi to jedno a ať mi prostě něco vybere a já na ni dám a koupím si to. Asi jsem byl rozežranej z té kavárny, kde prostě radí fakt dobře.

No ale dobře to dopadlo. Tak mi nějakej vybrala. No tak jsem celej spokojenej poděkoval a ona byla taky usmívací. Již jsem si to nanesl na hlavu a mám docela dobrej pocit. Prostě dobrý.

Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat