28. března 2016

Každodenní fotokrám #90

Chtěl jsem sem dát selfí s Evísem, ale nakonec jsem použil vajíčko, co barvila moje maminka. Má hrozně cool vzor. Udělala to tak, že uvařila vajca spolu se sójovkou a cibulí. Nebo slupkami z cibule. Asi. Sežral jsem to. Měl jsem teda asi dobrý Velikonoce, protože jsem sežral vejce. A pak brambory z mikrovlnky. A když se nikdo nedíval, urval jsem velikonočnímu beránkovi obě uši a kus hlavy. Myslím si, že to bylo fér, protože jsem ho mohl, jak řekla moje maminka, okousat. Ale já to jen odlámal.

No a pak jsme jely s Evísem zas do Brna. Cestou jsme potkaly troje policajty, ale ani jedni nás nezastavili. Asi je to škoda, protože jsem si chtěl taky dýchnout. Prej příště. Dobrý.

A pak jsem měl dvojtý indický kafe, takže jsem docela nastartovanej. A ještě jsme byly na nákupu. A v lomu. Prostě dobrý.

A ještě mě čekají nedělní věci, přestože je pondělí. Takže mi bude Evís fešákovat hlavu a já budu vařit a drhnout koupelnu. Ty svátky jsou prostě nanic, zase mi to rozhodilo rytmus. A ještě se poměnil čas. Co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat