30. března 2016

Každodenní fotokrám #92

Musím říct, že dneska jsme byly s Evísem fakt hustý a měly jsme docela povedenej den. Byly jsme celkem produktivní a zjistily jsme, že už se nehodí nikam jezdit autem, protože je Brno celý rozkopaný.

Taky je mi od pátku hrozně unaveně, jenom jsem dělal, že není. A tak jsem byl dneska u paní doktorky, aby s tím jako něco udělala, protože my mononukleotici s tím furt všechny otravujeme. Byla tam hrozně nablblá a protivná sestra (tak, a máš to zpátky, teďka to ví celej internet!), ale doktorka se fakt snažila. No v pátek mám přijít, zase ze mě vysosaj něco krevních zkumavek.

Blbý na tom je, že prej radši nemám chodit v pátek na trhání těch zbytkových osmiček pro případ, že bych měl něco s játry. Jakože oni tam do mě zas naperou antibiotika a budu žrát protibolesťáky a prej to dělat nemám. No tak to teda odložím, no. Co už.

Zas aspoň můžem jít o víkendu do kina a může to být něco jinýho než Kvasimodo ve verzi "vemte si s sebou kostým".

Na fotce jsem já a Evís v autě, kterak jedeme v autě.


Žádné komentáře:

Okomentovat