7. dubna 2016

Každodenní fotokrám #100

V roce 1967 bylo ve školách zrušeno přeučování levorukosti (poslouchám podkast teď, takže mě to dost ovlivňuje).

Na fotce jsem já na záchodě v práci, kterak se fotím, protože jsem si dneska nechal volně vlasy. Bylo to nezvyklé a cool, tak jsem to hned musel zvěčnit.

No dneska byl docela dobrej den. Večer jsem z práce šel do Vaňkovky. Byl jsem tam už v úterý. Věc se má totiž tak, že si pan ředitel objednal 2 produkty v Datartu a já jsem to měl vyzvednout. No šel jsem tam teda v úterý. A oni se mě zeptali, jestli už mi přišla esemeska. Jelikož nejsem pan ředitel, tak jsem to nevěděl. Proto jsem řekl, že to nevím, že jsem jenom kur(v)ýr. No nachystané to nebylo a prejže se to musí objednat z jiné prodejny, kde to mají a smolík, bude to až příští týden. Jeden produkt že teda je skladem v Avionu a druhej prostě někde jinde na prodejně a budou to dosílat. No tak jo.

Ve středu ale ta esemeska přišla, ale pan ředitel si to už stihl koupil jinde, protože jsem mu řekl, jak moc špatný to je. No ale dneska se rozhodl, že chce vlastně oboje a zase jsem tam teda šel. No přijdu tam a paní za pokladnou mi řiká, že to tam ještě není. Jako smůla a proč tam lezu, když jsem ještě nedostal esemesku. Tentokrát jsem ale věděl, že esemeska došla a tak jsem to taky řekl. Tak paní za pokladnou vypadla dozadu a já udělal frontu 4 lidí.

Všiml si toho nějakej chlápek a frontu odbavil. Čekal jsem asi 7 minut a pak se moje pokladní vrátila a řekla, že tam nic nemá a nazdar. Byla dost nepříjemná a tak jsem jí řekl, že já jsem si přece tu esemesku neposlal, že to udělali oni. A ona mi zas řekla, že jeden produkt mají skladem v Avionu a ať si teda zajdu tam. A já jsem jí řekl, že to mi řekli už minule a dodali, že ten druhej je na jiné prodejně a bude se dosílat.

A ona mi řekla, že tam vidí jen jeden a žádnej druhej. Tak jsem jí řekl, že to není pravda, že produkty jsou objednané dva. No tak se podívala znova (s trochou hudrání) a zjistila, že někdo tu jednu objednávku rozdělil na dvě. A že jedna část už tu je a druhá ne. Tak zas odešla a za 5 minut byla zpět a měla jednu tu věc. Tak jsem ji zaplatil a vypad jsem. Bohužel to ale znamená, že tam musím zhruba za týden zase.

Anatoa Fráánc řekl, že "velice brzo jsem pocítil touhu po poznání. Proto jsem se také nestal vědcem. Už v raném mládí se vědec musí smířit s myšlenkou, že je mu souzeno dozvědět se o obrovském světě, který ho obklopuje, jen velmi, velmi málo." To říkali v tom podkastu. Tak nějak to bylo, asi jsem to nestihl napsat úplně přesně tak, jak to říkali.

Musím říct, že rádyja a podkasty jsou fakt super. Dneska máme totiž se psem sólo jízdu a tak musím nějak vyplnit to ticho. Já jsem mu už totiž všechno povykládal a on nějak nekecá. No co už, podkast musí stačit.

Žádné komentáře:

Okomentovat