9. dubna 2016

Každodenní fotokrám #102

Dneska jsem měl super den. Začal jsem ho tím, že jsem se nasnídal a pak jsem šel dělat tu nejlepší fyzickou činnost. Lehl jsem si na bok. Bohužel jsem během toho usnul. Nejsem si jistej, jestli je to tím, že jsem byl moc unavenej nebo tím, že mi to přestalo připadat tak moc übercool. Doufám, že to bylo to první.

No pak jsem se probudil a zjistil, že Evís už je taky probuzenej a tak jsem si udělal kafe a dívaly jsme se na Zlýho kuchaře. A pak jsme šly se psem. A pak mu vyčistily zuby. A já jsem řekl, že bysme mohly koupit novou hajzlštětku. A pak jsme jely na pizzu a dort. A pak jsme jely pro tu hajzlštětku. A pak jsme uklízely. A pak jsme přidělaly sprchu na stěnu, protože jsme hustý.

A pak jsme si udělaly lískoořechový kafe a počuměly na poslední díly Frenka. A pak jsme objednaly lístky na vlak do Prahy na příští víkend. A pak jsme jely do Lídla. A pak jsme si udělaly žrádlo a koukaly na Enelýz. A pak jsem jógoval. Prostě dobrý. Asi jsem něco vynechal. Ale tak co už.

Na fotce je olejová skvrna před pizzerií. Bylo jich tam hrozně moc!

Žádné komentáře:

Okomentovat