16. dubna 2016

Každodenní fotokrám #109

Dneska jsme jely s Evísem do Prahy. Vlakem. Cesta byla super. Měly jsme místenky a tak jsme hned z kraje začaly tím, že jsme vyhodily nějakou korpulentní dámu ze sedadla. No její tvář se hrozně divila, ale naše lístky hovořily jasně.

A tak nás čekala příjemná cesta asi na dvě a půl hodiny. Ke konci jsem šel na hajzlík a odnesl jsem si z toho malé trauma. Bylo to tam sice čistý, ale vyděsil mě systém splachování. Příště budu připraven.

Pak jsme šly pěšky na hotel a cestou se stavily ve fancy kavárně na žrádlo. A pak jsme teda už došly na hotel a ubytovaly jsme se. Na recepci byl nějaký pán a tak jsem se ho zeptal, zda si mohu zazvonit na recepční zvonek. Mohl jsem. Tak jsem si zhusta pozvonil a utek za Evísem do výtahu.

A pak jsme se potkaly s Milhausem a Mamufem a šly jsme trajdat po Praze. Všechno jsme pochodili a okoukali. A teď sedíme v kavárně a všichni probírají budoucí dovolenou a já si tady píšu Fotokrám, abych to pak nemusel psát na hotelu, protože jsem dost ucapanej a vím, že se mi už nebude chtít plkat. Takže tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat