18. dubna 2016

Každodenní fotokrám #111

Tady je fotka ze soboty, kterak svačíme ve vlaku. Dneska se mi nějak nepovedlo nic vyfotit. Ale tak říkal jsem si, že si rád připomenu sobotu, protože byla super.

Dneska jsem měl akční den, co mi hrozně rychle utekl. Ale zvládl jsem práci, posilku, vaření, čtení, venčení, telefonát s maminkou i masáž s Evísem. Takže dobrý.

Když jsem jel do posilky, tak jsem potkal revizora. Já už jsem revizora nepotkal hrozně dlouho. Kvůli tomu jsem si taky ještě nevyměnil novou šalinkartu, takže mám furt tu z asi 20. ledna (jakože končí 20. ledna). No a dneska ke mě teda přijde revizor, tak mu podám tu šalinkartu, co prošla 20. ledna. To je samozřejmě špatně. Vzpomenu si na to a začnu hrabat v peněžence a hledat platnej kupón (informace pro lidi, kteří nežijí v jediném vtipu, ve kterém to jde, je, že kupón platí 3 měsíce).

Najdu ho a omluvně řikám "já jsem si to ještě nestihl vyměnit, jsem zapomněl." A chlápek je v pohodě a řiká, že mi to vymění. Pak se na to konečně podivá a začne se strašně chechtat: "Vždyť už to máte skoro zase prošlý! Panebože, to jsem ještě neviděl." A hrozně se smál.

Já jsem se teda taky hrozně smál, protože to bylo prostě milé. Navíc jsem neviděl důvod to měnit dřív, mi nijak nevadí, že jezdím s prošlou šalinkartou. Přišel jsem na to, že šaliny vás vozej úplně stejně. Je jim to jedno. No tak mi to vyměnil, furt se smál a pak radši vystoupil, protože už nebyl inkognito, když jsme se tam chechtali na celej trambus. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat