24. dubna 2016

Každodenní fotokrám #117

Dneska jsem měl docela dobrý den. Vyfotil jsem vám hodně špatnou fotku stromu, kterej kvete. Potkaly jsme ho s Evísem na třetí psí vycházce. A pak jsme potkaly dětské hřiště. Tak jsem šel na skluzajdu.

Možná už jsem vám někdy říkal, že mi to skluzání moc nejde. Jsem vždycky moc křečovitej nebo si namlátím kolena. No prostě buďto jedu moc rychle nebo strašně pomalu, protože se držím okrajů. Dneska jsem to pozvedl na nový level. Trochu víc jsem si do toho lehl, abych jako dobře jel a třeba v té rychlosti nevypadl bokem ven. No stalo se to, že jsem se díky domu zasekl ramenama, protože je mám širší, než je širokost skluzavky. No tak jsem tam tak chvilku šprajcle ležel a nakonec jsem se nějak vymanil z toho sevření.

Šel jsem to zkusit ještě raz, ale dopadlo to stejně. Proto jsem se proběh po hradě a přeručkoval po horizontálním žebříku. A pak už jsme mohly jít dom.

Žádné komentáře:

Okomentovat