28. dubna 2016

Každodenní fotokrám #121

Tady máte moje nohy. Dneska jsem měl blbej a dobrej den zároveň. Nějak nejsem schopen říct, ale náladově je spíš blbej.

Každopádně jsem dnes byl zas u oční. Minule jsem tam byl, protože se mi motala hlava a tak mi dala nižší čočky a měl jsem přijít za 14 dní, abychom jako zjistily, jestli to bylo tím. No bylo. Tak dneska že mi zkusí najít jiný skla, protože trpím astigmatismem a tak bych měl nosit jiný než sférický skla. No já jsem se toho vždycky bál, protože mi očařka říkala, že to hodně lidí nesnese.

Ovšem ukázalo se, že nesnesu vysoký sférický a tak že zkusíme cylindry. Tak jo. Tak mi naparádila ty zkušební brejle a nasypala do toho čočky. Ať se projdu. No měl jsem pocit, že plavu. Fakt hrůza. No tak nic, cylindry taky mít nemůžu. Tak nižší sféry. Ale prvně musíme zjistit, jestli nemám špatně udělané ty svoje brejle.

Mám k nim ten papír a starý skla? Doma. Kdo mi je dělal? Nějaká paní. Jak vypadala? Nevím. Vy jste byla zase ve svém světě, že? Skoro! Měla dlouhé vlasy? Ano. Byla mladá? Ano. Žádná taková tu ale není! No víte, já jsem se soustředil na to, co mi říkala. Co vám říkala? No já jsem se jí ptal, proč jsou ty tříčtvrteční skla drahý. A to byla odpověď tak složitá? Ne, to zajímavé přišlo až potom, protože mi řekla, že je to proto, že je chce míň lidí a že jsem jistě doufala, že budu něčím vyjímečná. Hahahaha, vidím, že návštěvy očního lékaře jsou pro vás neustálým zdrojem zábavy. Pro vás taky. Máte pravdu. Jste super!

Tak zas v úterý.

Žádné komentáře:

Okomentovat