30. dubna 2016

Každodenní fotokrám #123

Nemůžu se rozhodnout, která z těch fotek je dokonalejší a tak sem dám obě, protože co už.

Jely jsme totiž do Olympyje, protože se mi rozbil batoh. No spravil jsem to sichrhajckama, takže to slouží dál, ale nic ultra to není. No nesehnaly jsme. Ne, že by jich tam měli málo, ale žádnej na mě prostě nemrkal. A tak jsme si nakoupily spodky a fusekle a šly na dort. Vlastně si myslím, že jsem tam chtěl jet jenom kvůli kafi a dortu a batoh byla prostě dobrá zástěrka.

Každopádně to bylo dobrý. A taky jsme dneska odrhly hrozně moc kuchyně. Je dřevěná a já objevil nějakej čistič na dřevo a tak jsem se do toho dal. Ochvílu dorazil Evís a dal se do toho taky. Máme tedy přelesklou 1/4 kuchyně. Ale je to ta čtvrtina, kam se díváme nejčastějc, takže je to vlastně daleko víc!

No a taky jsme okrášlily svoje těla a byly se opalovat. A se psem. S odpadkama ale ne. Na to jsem totiž zapomněl.

Žádné komentáře:

Okomentovat