2. dubna 2016

Každodenní fotokrám #95

Ráno jsem začal tím, že jsem si vymaloval mandalu. A pak jsem chvíli jógoval a pak jsme šly s Evísem se psem. A pak jsme si s ním hrály v kuchyni a pak jsme s ním šly ven. A pak jsme se našňořily, sbalily psisko a jely do města. Asi bych tam už měl napsat "jeli", páč jel pes s náma.

Tam jsme se potkali s Mamufem a Milhausem, se kterýma jsme šli ke Kostkáčovi, Kouřící značce a Joštovi. Pak na Špilas a na jídlo. A pak do kavárny. A pak na Mendlák k jakýmusi kostelu, kam jsem potřeboval já.

A pak zas na Českou a pak do dalšího restauračního zařízení. A pak jsme se rozloučili a jeli všichni do svých domovů. Celý to trvalo 8 hodin a jsem hrozně ucabořen a pln štěstí, že jsme zase doma.

Na fotce je výzdoba z posledního lokálu, protože mi přišla cool.

Žádné komentáře:

Okomentovat