7. května 2016

Každodenní fotokrám #130

Dneska jsem měl naprosto brutální super den. Super na něm bylo hlavně to, že jsme si ho tak super celej zařídily. Jako některý dny jsou super proto, že vám něco spadlo do klejna. Tak přesně takovej ten dnešní nebyl.

Ráno jsme šly se psem. Asi tak hodinku a mocně jsme se u toho opalovaly. Pak jsme jely do Olmpyje, kde jsem si chtěl koupit nový legíny, protože mi normální kalhoty začínaj bejt těsný a hlavně v nich nemůžu v práci občasně jógovat, což dělám ale rád. Nakonec jsme teda nesehnaly, ale vymyslely jsme, kam pojedem příště.

No nakoupily jsme nějaký jiný podstatný kraviny a hlavně jsme si daly zmrzlinu, což byl asi ten hlavní důvod, proč jsem tam chtěl. A pak jsme šly kolem krámu s trdelníkem, kde si dal Evís velký laté a já espresso. Bylo dobrý.

Pak jsme dojely dom a šly se psem. A pak jsme si udělaly žrádlo a čuměly na Milionáře. A pak jsme si šly do parku číst a opalovat se. A pak jsem šel zas se psem a pak jsme jely pouštět draka. Já jsem dělal nahazovače a Evís letníka. Ale pak už to Evís nekazil, takže jsem neměl co moc dělat. Proto jsem udělal asi tak hodně různých hopsavých dřepů a pak jsme jely zas dom, kde jsem se umel, protože jsem byl celej ucvičenej. A pak jsme si lehly a udělaly si žrádlo a dívaly se na Milijonáře.

No Evís chtěl čipsy a já jsem chtěl bílý Magnum. Tak Evís chtěl v tom případě dabl karamel. Ale ani jedno doma nebylo a tak jsme jely do nočního Teska, abysme si to koupily. V káře jsme sežraly zmrzlinu a pak jsme jely na dlouhou noční projížďku kolem Brna. A pak jsme dojely dom a já píšu tohle a těším se, až budu dělat spaní. Prostě dobrej den. Evís řiká, že máme v nohách skoro 14 km.

Žádné komentáře:

Okomentovat