10. května 2016

Každodenní fotokrám #133

Dneska jsem měl docela dobrej den. Hlavně jsem šel poprvé letos do práce v kraťasech. Svoje kraťasy mám moc rád. Sice už jim upadl knoflík, ale to nevadí. Teda mi to nevadí. Třeba včera jsem měl legínky, dlouhé nové tričenko a rozpuštěné vlasy. Pan ředitel mi řekl, že jsem "na hulváta" a nevzal mě s sebou za zákošem, protože bych jako asi dělal ostudu. No vlastně mi to ani nevadilo. Moc.

Ale chci prostě říct, že dneska jsem byl oblečen o dost hůř než včera. Ale moc nechápu, jak to souvisí. Dosta jsem se sem kvůli tomu knoflíku, co mi upad z těch kraťas.


Taky jsem si uvědomil, že už jdu do práce jen dvakrát a pak už jedem na tu dovolenou. Mám pocit, že loni jsem se na dovolenou připravoval o dost víc. Ale taky je pravda, že se mnou nejel Evís. A hlavně nejedem do divočiny, ale do Prahy, což je trochu jiná forma divočiny, ve které si můžete koupit zmrzlinu i odkapávač.

Žádné komentáře:

Okomentovat