19. května 2016

Každodenní fotokrám #142

Už jsme doma. Byla to určitě nejlepší dovolená, na které jsem kdy byl. Vím, že jsem to asi říkal i o té loňské, ale tahle prostě vyhrává. Jsem velmi spokojen. Nachodil jsem tam asi 130 kilometrů. Docela dobrý. A sežral jsem tam hrozně moc divnýho jídla. A byl jsem v kavárně až do zavíračky. Dostal jsem hrozně moc narozeninových prézentů. Potkal jsem hromadu lidí. Vypil jsem moc kafe a viděl jsem mnoho lodí. O lodích jsem taky zjistil nějaký zajímavosti. Lodě jsou dobrý. Jo a taky jsem byl na dětským hřišti.

Dneska jsme jely dom. Předtím jsme ještě šly na snídaňu do kavárny. Byla unikátní tím, že se stala druhým podnikem, do kterého jsem za svůj pobyt vkročil dvakrát. Mají stolky venku a je od tam super výhled na lodě. Prostě dobrý. Lodě mám teď prostě víc rád, než jsem měl předtím.

No a pak jsme si koupily lístky na tramvaj (již chápu, že tam mají tramvaje) a jeli (se psem, proto jsem tam jiné í) jsme k autu. A pak dom.


Vlastně se nám asi za celej pobyt nestalo nic nepříjemnýho. Jenom se rozbila dvě světla a Evís se uhodil do hlavy o zábradlí u schodečků. Jinak dobrý. A zítra jdu zas trhat zuby. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat