21. května 2016

Každodenní fotokrám #144

Tohle je Ugo pípátko. Řekne vám, že už je vaše objednávka ready. Totiž jsme s Evísem vymyslely, že bychom mohly jít na oběd do Uga. Evís pojedl salát a já půl litra ovocozeleniny. No navnadilo mě to, takže jsme pak smoothie páchaly i k večeři. Byl toho litr, takže jsem se trochu přepil, ale i tak dobrý.

Jinak jsem měl celkem cool den, protože jsem měl furt na hubě zmrzlý máslo. No a když jsme jely na nákupy (a následně na jídlo), kupoval jsem si ruský zmrzliny (celkem 3). Ty jsem teda opět nejedl, ale pouze přikládal. No byly jsme v Tesku na samoobslužkách a funguje to tam tak, že musíte ten nákup všechen naskládat na plošinku a až potom si ho můžete vzít (jinak to začne řvát, protože si to myslí, že jste zloděj). 

Takže jsem k té kase došel se zmrzlinou na hubě, naťapaly jsme celej nákup a nakonec tu zmrzlinu. Pak jsem ji dal na plošinku a Evís to chtěl zaplatit, ale doběh k nám chlap, co to tam má na starosti, a odblokoval plošinku ještě před zaplacením, abych si mohl tu zmrzlinu zas plácnout na hubu a nemusel jsem čekat, až se podaří zaplatit. Plus deset, Tesko!

No a pak jsme jely na žrádlo a byly se opalovat a dívaly se na seryjály. Prostě dobrej den.

Žádné komentáře:

Okomentovat