30. května 2016

Každodenní fotokrám #153

To jsem já, když jsem čekal na přechodě. Dneska byl docela dobrej den. Třeba jsem se bál, že dneska nebude dost hezky a tak jsem si nevzal ty nový boty. Ale pak bylo dost hezky. Zkusím to teda zítra, ale furt mám takový ten kandelářový problém. Jakože ještě není léto a tak bych ještě neměl nosit letní boty, protože se jako nastydnu a budu nemocný. Ale možná se hecnu.

Taky jsem si dneska do práce zas udělal zeleninový smútý. A pokydal jsem se tím. Pan ředitel mi řekl, že to vypadá jako docela vkusná brož. No měl pravdu. Než to uschlo a udělala se tam taková ta hnusná krusta. Ale vlastně mi to ani nijak nevadilo, protože už to nestudilo a já se sám době na hrudník během dne moc nedivám.

No a jinak to byl dobrý den. Byl jsem v posilce a podívaly jsme se na nový trůny. Takže cajk. A ještě jsem si večer pobaletil. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat