19. června 2016

Každodenní fotokrám #173

Boty jsem včera vyreklamoval, takže zase nosím ty starý žabky. Už jsem tu o nich někdy vykládal. Dělají hrozný kravál. Ale tak co už.

V Baťovi (kde jsem si koupil ty boty, co se mi rozpadly) byli vlastně docela milí a hned mi tu reklamaci vzali. Ani jsem nemusel říkat, že jsem v tom šel dvakrát a pak se to rozpadlo. Že mi to jako opraví a všechno bude dobrý. Doufám, že to vyjde, protože se utrh jeden pásek, kterých je tam ještě asi deset. Buď ať se urvou všechny najednou nebo ať už to drží, protože bych měl rád boty. Každopádně jsem udělal vše, co bylo v mých silách.

A taky jsem dneska drhnul okna, co máme na balkóně (kterej je zavírací). Prvně jsem myslel na to, že bych mohl vypadnout ven a zúročit svoji pojistku. Pak jsem si to teda rozmyslel, protože nejsem blbej a nebudu padat z balkónu, nejsem sousedova květináčová hlína. Která se mimochodem (spolu s ptačím trusem) stala největším nepřítelem čistitele oken.

Nakonec to teda dopadlo tak, že jsem nevypadl. A okna zůstala celkem pomudlaná. Mám z toho ale dobrej pocit, protože Evís hned využil toho, že mě lze zavřít na balkon, a všude umel podlahy. Ty umudlaný nejsou a tak se to vlastně ve výsledku tak nějak vyrovná.

Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat