9. července 2016

Každodenní fotokrám #193

To je foto z ranní procházky. A pak jsme byly ještě na jedné, takže doufám, že jsem se zase trochu přiopálil.

No a večer že si dáme pizzu. Tak jsem tam zavolal, aby nám to nachystali, že si tam pro to zajedem. No dojedem tam a paní číšníková stojí venku a hned se ke mě vrhne (šel jsem sám, Evís byl v autě se psem) a že ty pizzy už mám nachystaný. A tak na ni čumím a podivím se, že si mě jako pamatuje. Že je skvělá! A ona je nadšená, že si myslím, že je skvělá. Ale já si to fakt myslím, prostě milé.

No a pak jedem na pole a děláme si tam piknik. Hlídám psa. Držím vodítko. Dávám majzla. Najednou jde kolem jinej pes a Fluf se za ním rozběhne. Říkám si, že je to cajk, protože flexivodítko má zázračný čudlík, který zastaví odvíjení. Ale nejde mi to zmáčknout. Mačkám to jak divej, Fluf běží k cizímu psovi a já nějak nevím, co teď. Ještě dodám, že sedím v tureckém sedu.

No čudl se mi povede stisknout (nakonec), ale palec mi po tom sjede a nehet se mi otočí o 90 stupňů. Necítím bolest a snažím se prostě udělat, aby Fluf nemohl běžet dál a tak prostě to vodítkové lanko chytnu do druhé ruky. No rozřeže mi to celej kloub na prstě a ze svého výsostného sedu se překlopím na záda jak chrobák, ale psa jsem zastavuji. No pohádka.

Evís nechápe, proč se tam tak válím a co to vlastně dělám, když má to vodítko tlačítko. Ale vše dobře dopadne. Evís má v autě náplasti a jelikož jsme na pikniku, máme papírkových kapesníků k zastavení krvácení dost. A stejně se smějem jak posedlý, takže dobrý. Zajímá mě, jestli mi ten nehet odpadne nebo se udrží.

Dobrý to bylo. Jezení pizzy venku prostě nemůže nic podělat. Bych tak řekl. A ještě kolem běhali lidi. A my tam prostě žraly. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat