12. července 2016

Každodenní fotokrám #196

Je to prostě hrozně vtipnej obrázek, ale vyfotil jsem to jako mamrd, takže jsem vám musel jednu část zvětšit, aby to bylo poznat.

A hlavně jsme šly večer s Evísem venčit. No a jdem k baráku. K baráku vede takový úzký chodník. Šel po něm Chlap s kachnou, o které jsem tu už kdysi mluvil. No Chlap s kachnou je docela rozložitej a tak jsme s Evísem počkaly před chodníkem, až se Kachnič provalí.

No a tak mu řikáme dobrý večer a on taky něco zachrchle. Už chcem jít, ale v tom vidím, že za Kachničem se valí Kachničova žena, která je asi tak stejně velká, jako on. Tak zase stojíme a až se k nám konečně přibatolí, tak zas jak školačky řikáme, že dobrý večer! Dostanem tu nejlepší možnou odpověď: čau děcka!

Věděl jsem, že je Kachničova žena cool, protože má auto opravené lepící páskou. Ale nikdy jsem netušil, že je až tak moc cool, že prostě pozná cool děcka, když je vidí.

Mám je rád.

Jinak pro neznalé: ten vtip je v tom, že nás Kachničova žena prostě vůbec nezná, viděl jsem ji v životě asi tak dvakrát. Z toho jednou skákala kolem toho auta s lepící páskou a já jsem byl za oknem, takže mě ani neviděla. A hlavně si vemte, kolik nám s Evísem je. Prostě čupr paní to je!

Žádné komentáře:

Okomentovat